Lehdet

Joku viisas sanoi, ettei voi olla eksyksissä, jos ei välitä missä on.
Asennetta sanotaan hyväntahtoiseksi välinpitämättömyydeksi.
Yritysmaailmassa sitä sanotaan konkurssiksi.

Paneutuminen on tärkeää

Asiakastyössä avain on paneutuminen. Millä alalla tahansa. Tutkimuksen mukaan verenpainetautia sairastavien ihmisten verenpaine aleni, kun lääkärillä ei ollut kiire heitä tutkiessa ja he kokivat lääkärin kuuntelevan heitä.

Graafinen ulkoasu, valokuvat, tekstit – kaikkien suunnittelussa yrityksen ja toimialan tunteminen on välttämätöntä. Ilman sitä ei voi tuntea asiakkaansa asiakkaita eikä tietää, mihin ja millä sisällöllä viesti pitää suunnata.

Paneutuminen on samansuuruinen annos tietoa ja empatiaa. On tiedettävä avainluvut, tuotemerkit, markkinat, nimet, mitat, määrät jne. Faktat on oltava paikallaan. Mutta on osattava asettua asiakkaan haalareihin, tultava tiskille asiakkaan asiakkaan ostoskori käsivarrella.

Bisnestä ei enää pyöritetä mustien lasien takaa. Ei ole kysymys vain älystä, terävyydestä tai kovuudesta. Enemmän on kysymys kyvystä kuunnella, kyvystä olla aidosti kiinnostunut ihmisistä, asioista ja ilmiöistä. Kyvystä panna oma egonsa pöytälaatikkoon ja antaa toisen loistaa.

Opettajiakin on kahden tyyppisiä. Toiset saavat oppilaansa muistamaan opittavat asiat, toiset taas saavat oppilaat muistamaan, että opettaja tietää paljon.

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 4/2017

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 3/2017

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL, Suun terveydeksi 3/2017

Luke, Leia-lehti 1/2017

Lopen kunta, Loppi Tutuksi -lehti

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 2/2017

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL, Suun terveydeksi 2/2017

Viherrinki, Ihana Piha -lehti 2017

Forssan Suvi-ilta, asiakaslehti 2017

Bulevardi Media, Bulevardi-lehti 1/2017

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 1/2017

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL, Suun terveydeksi 1/2017

st4_2016_ok

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL, Suun terveydeksi 4/2016

bulevardi-2-2016

Bulevardi Media, Bulevardi-lehti 2/2016

muisti-42016

Muistiliitto, Muisti-lehti 4/2016

aste-historiikki

Asumisterveysliitto AsTe, historiikki

st3_2016_ok

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL, Suun terveydeksi 3/2016

muisti3_2016

Muistiliitto, Muisti-lehti 3/2016

muisti2_2016

Muistiliitto, Muisti-lehti 2/2016

stal2_2016 stal12_2016

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL ry, Suun Terveydeksi -lehti 2016

muisti-lehti-1-2016

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 1/2016

loppitutuksi2016

Lopen kunta, Loppi tutuksi 2016

Viherrinki, Ihana Piha -lehti 2016

bulevardi-kevat2016

Bulevardi Media, Bulevardi-lehti 1/2016

suunterveydeksi-4-2015

suunterveydeksi-3-2015

suunterveydeksi

suunterveydeksi1

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL ry, Suun Terveydeksi -lehti 2015

muisti-lehti-4-2015

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 4/2015

bulevardi-joulu2015

Bulevardi Media, Bulevardi-lehti 2/2015

muisti-lehti-3-2015

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 3/2015

muisti-lehti-022015

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 2/2015

suvi-ilta

Forssan Suvi-ilta, asiakaslehti

muisti-lehti-012015

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 1/2015

muisti-lehti

Muistiliitto ry, Muisti-lehti 4/2014

denstal-2

Denstal Oy, koulutuskalenteri

DENSTAL1

Denstal Oy, messujulkaisu

stal5

stal4

stal3

stal2

stal1

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL ry, Suun Terveydeksi -lehti

bulevardi-lehti

Bulevardi-lehti

suviiltalehti

Forssan Suvi-ilta, asiakaslehti

ihanapiha

Viherrinki, Ihana Piha -lehti 2015

nicerunlehti

Nice Run, lehti

loppitutuksi

Lopen kunta, Loppi tutuksi -julkaisu

suvi-iltalehti2013

Forssa Suvi-ilta, asiakaslehti

Aloitetaanko yhteinen matka?