Kuuntelemme herkällä korvalla.
Siksi osaamme tehdä asioita, jotka saavat asiakkaamme menestymään.
Me haluamme tietää asiakkaastamme paljon. Asiakkaan alasta tietysti, yrityksestä ja kilpailutilanteesta alalla. Tavallisia kysymyksiä. Joskus kysymme ehkä asiakkaan mielestä kummallisia kysymyksiä, näytämme outoja kuvia, keskustelemme ikään kuin asian vierestä. Tällä kaikella on kuitenkin merkityksensä, kun pyrimme luotaamaan asiakkaan ja hänen yrityksensä luonnetta muuttaaksemme sen väreiksi, kuviksi, kirjaimiksi, toiminnoiksi ja lopulta markkinoinniksi oikeissa välineissä.
Me pyrimme asiakassuhteeseen, jossa on kysymys luottamuksesta ja kumppanuudesta.
Kumppania valittaessa mittarina ei aina voi käyttää vain rahaa. Ymmärrettävästi se on tärkeä asia, mutta sittenkin se on vain yksi mittari. Kallein ei aina ole paras eikä edullisin se huonoin. Työn laatu, ammattitaito, asiakassuhteen toimivuus – ne ovat tärkeitä asioita, kun etsitään luotettavaa yhteistyökumppania.