Esitteet

Esitteitä tarvitaan edelleen, olipa sitten kysymys alekampanjasta, valtakunnallisesta tapahtumasta tai tunnetun tuotemerkin esilläolosta alan messuilla.

Peliälyä

Apinayhteisön optimaalinen koko on 12. Yhteisön koko takaa jokaiselle jäsenelle päivittäisen rapsutusannoksen. Entä sitten, kun tavoitellaan massoja? Kysymys on samasta asiasta: luottamuksesta. Tarvitaan nopeutta, voimaa, taitoa ja peliälyä. Mutta samalla vaaditaan luottamusta suunnittelijaan, toteuttajaan, tuotteeseen, palveluun.

Aika on liikettä

Se muuttaa asioita. 1930-luvulla aikansa julkkikset alkoivat esiintyä mainoksissa. Heitä olivat mm. F.E.Sillanpää, Mika Waltari, Aino Ackté, Regina Linnanheimo ja Paavo Nurmi. Ja yhdeksän filmitähteä kymmenestä käytti Lux-saippuaa.
Urheilijoitakaan ei unohdettu mainonnassa. Tupakkatehtaat käyttivät heitä jo 1920-luvulla. Suomalaisten urheilijoiden menestystä käytettiin mainostettaessa esimerkiksi Voitto ja Kotimaa-merkkistä tupakkaa.
Mainoksiin tulivat kansalliset leimat saunoineen, Suomen karttoineen, Suomi-neitoineen ja kalevalaisine hahmoineen.

Liike on arvoja

Kotimaisuus merkitsi ylivoimaisuutta jo 1930-luvulla. Kotimaisuuden laatusanoina olivat rehellisyys, sitkeys, sisukkuus, työteliäisyys.
Voiko ajan liike jossain kohdassa pysähtyä? Jos mietit hyvää, tehokasta, tuottoisaa kampanjaa, eikö sen toteuttamisessa edelleenkin tarvita sitkeyttä, sisukkuutta, työteliäisyyttä? Välineet ovat toiset, mutta arvot edelleen samat. Ehkä hiukan eri sanoilla, mutta samalla tunnesisällöllä.

Liike pysähtyy vasta maalissa.

Kun peli on ohi. Voitto tuntuu hyvältä. Aineellinen tai aineeton.

Forssan Teatteri, esite

Einon Tech, esite

Luke, esite

Riihimäen seutu, matkailuesite

Forssan Suvi-ilta, flyer

Janakkalan kunta, palveluhakemisto

riihimakiflyer

Riihimäen seutu, flyer

luke-foodafrica

Luke, FoodAfrica -esite

envor

Envor Group, esite

teattewri-esite

Forssan Teatteri, esite

liivikeskusfinnderby

Forssan Liivikeskus, esite

janakkalaluontoesite

Janakkalan kunta, Luontoon-esite

janakkalaeomahoitaja

Janakkalan kunta ja Hattulan kunta, opas

forssan-teatteri-esite

Forssan Teatteri, esite

riihimaen-wanha-lasitehdas-esite

Riihimäen Wanha Lasitehdas, sähköinen esite

suunterveydeksi-tieteellinen

Suun Terveydeksi, tieteellinen julkaisu

lukeprointensafrica

Luke, flyer

parmair

Niemi & Kari Oy, esite

loppi-strategia

Lopen kunta, strategia 2015

fskkvientiesite

FSKK, vientiesite

komppaamoesite

Komppaamo, esite

fskkvientiesite

Forssan Seudun Kehittämiskeskus, vientiesite

art-hame-haitari

Art Häme, esite

loppi-enkku

Lopen kunta, flyer

aste2

aste3

aste2010

Asumisterveysliitto Aste ry, oppaat

MTTvuosikertomus

MTT, vuosikertomus 2013

mttpesticide

MTT, Pesticide Life -raportti

mtgreencare

MTT, Green Care -esite

janakkalaalbumi

Janakkalan kunta, kuntaesite/kuva-albumi

riihimakitontti

Riihimäen seutu, tonttiesite

suviiltaflyer

Forssan Suvi-ilta, flyer

nicerunosallistuja

Nice Run, osallistujatiedote

loppistrategia

Lopen kunta, kuntastrategia

pimeys1

 

pimeys2

Pimeyden 876 sävyä -hanke, esitteet

tiedotteet

Pimeyden 876 sävyä -hanke, tiedotteet

janakkalayritysesite

Janakkalan kunta, yritysesite

ips-esite

IPS, esite

puistolinna

Puistolinna 70 vuotta -esite

uusioainesesite

uusioainesvaahtolasiesit

Uusioaines Oy, esitteitä

hamk_teachers1

Oulu University of Applied Sciences, JAMK University of Applied Sciences, Tampere University of Applied Sciences, HAMK University of Applied Sciences and HAAGA-HELIA University of Sciences provide vocational teacher education

stal2

Suun Terveydenhoidon Ammattiliitto STAL ry, esitteitä

someroesite

Someron kaupunki, esite

mallivaesite1

Insinööritalo Malliva, esite

Aloitetaanko yhteinen matka?