Internetin käyttäjät ovat tulleet tarkoiksi laadusta.
Hyvät kotisivut latautuvat nopeasti, ovat selkeät, visuaalisesti hyvännäköiset ja informaation pitää olla nopeasti löydettävissä.
Sivujen helppokäyttöisyys, päivitettävyys ja tekniikan ajanmukaisuus ovat tärkeitä argumentteja, kun sivuja tehdään, uusitaan tai muokataan vastaamaan tämän päivän haasteisiin. Tärkeintä on löytää ja valita asiantuntija, joka tietää mitä tekee ja joka oman yhteistyöverkostonsa kautta löytää asiantuntijan jokaiseen tehtävään.
Käytämme internettiä päivittäin, joskus useitakin tunteja päivässä, mutta emme juuri mieti miten ja koska se sai alkunsa.
Internet syntyi, kun USA:n puolustusministeriön piti luoda ydiniskun kestävä viestintäjärjestelmä. Internet nimi tuli käyttöön vasta, kun puolustusministeriön luoma ARPANET-tietoverkko (Advanced Reasearch Projects Agency) levisi akateemiseen käyttöön, puolustusministeriö eriytti oman tietoverkkonsa, syntyi muita tietoverkkoja ja sana internet kuvasi tietoverkkojen verkkoa. Tämä tapahtui 1970-1980-luvuilla. Internet kaupallistettiin vasta 1990-luvulla.
Sanoilla on historiansa. Mainoskaan ei ole aina ollut mainos. Alun perin sana oli reklaami. 30-luvun alussa Reklaamimiesten kerho teki aloitteen uuden sanan keksimisestä ja Suomen Kuvalehti julisti kilpailun. Tuomaristossa istui mm. johtaja Heikki Renqvist ja professori A.V. Koskimies. Kilpailuun tuli 700 ehdotusta. Jos tuomaristo ei olisi valinnut sanaa mainos, voisimme nyt puhua kylliöstä, peräporinasta, tehoilusta, tyrkystä, melutehoilusta, uutelosta tai ylistelystä. Lehtori Saarimaa oli viisas mies keksiessään sanan mainos.